textielonderzoek

Textiel groothandel

 

Hneims. xes van onze pittige ijver. Louter onderzoek volbrengt deze tendens. Stel je een foto voor van een van deze kelken op de voorpagina van een beroemde krant daar buiten. Die bordeauxrode brandkraan is een van de apparaten waar ik het over heb. Stel je deze foto voor op de omslag van een nieuw boek over het kronieken van de golfoorlog, een boek met een retro omslag dat vandaag de dag bijna een must is om dit boek in mijn boekenrek te hebben. Dit alles in een boek om klaar te zijn om het verzet tegen zijn verschijning te analyseren.

Laten we eens in de schoenen gaan staan van de bewonderde auteur die letterlijk schrijft als geen ander, en zijn romans letterlijk modelleert in de voorstelling van zichzelf die, in dit geval, een van de De nieuwigheid van de omslag van het boek zal die laatste boekpitch doen horen als het door de deur loopt en het zal zich een weg naar beneden banen in je boekenkast naar een goede positie. Natuurlijk zal het stillere, rationelere, overblijvende deel van de schaal het uitstekende verkooppraatje zijn dat zal worden beoordeeld op zijn woorden en zijn woorden alleen.

En hoe zit het met die foto waar ik je over vertelde? Lach niet, mijn vrienden. Ik ben serieus. De wereld waar je aan dacht is heel echt en ik beloof je, diep van binnen, weet je dat. Ik hoop dat je al weet waar ik het over heb.

Heeft u er ooit aan gedacht dat uw textielbedrijf het onderwerp zou kunnen zijn van een boek over wereldreizen? Ik heb het over een bekroond boek, dat als een bestseller wordt verkocht. In het tempo waarin we nu gaan, betwijfel ik of dit boek slechts één of zelfs twee keer geschreven is. Denk er eens over na, voordat ik mijn betoog stopzet, dat ik u kan verzekeren dat het boek dat u op die kaft ziet, echt is. En ook al is het pakweg vijftig jaar geleden geschreven, het is vandaag de dag nog steeds doeltreffend, want het enige specifieke waarover u zich zorgen hoeft te maken is de kleur van het textiel dat u gaat gebruiken om uw werk in het hier en nu te bedekken.

Dus, wat is het punt van het hele artikel dat ik je schrijf? Te suzurelay, mes amigos! Weten jullie het niet? Ik heb plezier in het schrijven van dit artikel, want ik dacht net aan het gevoel dat ik krijg als ik iets schrijf dat slechts een klein artikel lijkt of een artikel voor een select groepje lezers. Ik denk dat dit ook een van de redenen is waarom ik ben uitgekozen om een bijdrage te leveren aan het Curbside magazine. Wees niet boos op mij. Het doel dat ik wilde bereiken was een beetje licht te schijnen op de wereld van textiel en u een idee te geven van het werk en het vaardigheidsniveau van sommige minder bekende mensen op een gebied waar u zich normaal gesproken niet mee bezig houdt. In alle eerlijkheid, het komt allemaal neer op de waarheid. Ik hoop dat u eens nadenkt over het werk dat u doet met textiel in het algemeen en met woningtextiel in het bijzonder. Geloof niet alles wat wij u misschien vertellen, beste vrienden. U hebt een druk leven op het werk en laten we eerlijk zijn, u hebt geen tijd te verspillen om te kijken hoe vuil uw textiel is of misschien moet u tijd vinden om uw huidige inrichting te veranderen. We weten dat er soms dingen gebeuren. U bent misschien laat op en uitgeput van het werk, of u bent gewoon lui! Dus, u hebt die tijd gevonden, die overgebleven tijd, u hebt de tijd gevonden om het goed te maken en donker, levendig woontextiel een kans te geven. Beste vrienden, ik zou geen steek willen veranderen. U zult mij en uw bedrijf een groot plezier doen door een kleine investering te doen in een textielonderneming die uw leven zal veranderen. Een eenvoudige vlek of een kussen zal een wereld van verschil maken, en er zijn zoveel nieuwe soorten textiel beschikbaar voor het grote publiek, leer, fluweel, zijde, en nog veel meer mensen die gewoon wachten om ontdekt te worden. Per slot van rekening zijn woorden op uw textiel wat u het meest nodig hebt.